lördag 7 december 2013

Gårdagens look.

Igår blev den en spontan tjejkväll här hemma. Fikamys och filmtittande.
 
Idag hade jag tänkt bege mig ut och handla julklappar. Dock har jag velat en lång stund, känns sådär kul att gå/cykla in i detta vädret. Men, men jag ger mig inte. Det är ju lite sol åtminstone. Nu beger jag mig in till stan en vända.
Ha en fin lördag!!
 



Det blev jättedålig kvalité på bilderna, jag vet! Helt kornigt. Visst det är en Iphone men man kan ju ta en hel del bra bilder med den med. Försökte googla vad problemet kunde vara, kom fram till att det nog är att jag har för dåligt ljus i hallen..
 

7 kommentarer:

Home2tiny sa...

Hoppas du hittade många julklappar finaste Malin. Kramisar Tina

Annika A sa...

Du är lika fin som vanligt!! Gillar verkligen din pälsväst! :)
Hoppas det gick bra med julklappsshoppingen!
Kramis!

Lisa sa...

Wow vilken snygg pingla!!!!

Kram på dig

jannice lindell sa...

mysigt med tjejkväll... handla julklappar borde jag med göra.. kram

Annika Soulcityguide sa...

Visst får man sämre kvalitet på bilderna nu när ljuset är så dåligt...
Hoppas att du hittade lite julklappar :)
Kram snygga du!

Linnéasgoodiebag sa...

Alltid lika vacker finaste Malin! Många kramar <3 <3

Maja sa...

Lika snygg som alltid :-) KRAM