torsdag 7 november 2013

Black and white!

Wohoo, då var tentan inlämnad. Äntligen! Nu har jag ont i hela kroppen efter att ha suttit så många timmar framför datorn. Men fy så skönt att ha skrivit klart. Jag har alltid ångest innan man har börjat och blir så rädd att jag inte ska få ner nånting..

Imorgon är det fredag och eftersom tentan är inlämnad och jag förtjänar att komma ut ur detta lilla bo så tänkte jag ta mig ner på stan en sväng. Hoppas på att syrran kan hänga med!

Ha en fin kväll!!!







Dessa snygga nyheter kommer alla från HM.

6 kommentarer:

Tant Anna sa...

Så skönt att det är över nu. Ja till nästa gång då kanske ;)
Klart att du ska lyxa lite extra imorgon.
KRAM ANNA

Annika A sa...

Vad härligt och vilka snygga plagg!! Gillar också den där paljettkoftan! :)
Ha en jättebra fredag!
Kram söta Malin!

Sari sa...

Mycket fint, hittade också några favoriter men inget köp denna gången avvaktar lite till ;-) Hoppas att du får en underbar fredag! Kram sötis

Lisa sa...

Riktiga Malin plagg :) så fint gumman

Trevlig fredag på dig

KRAM

Annika Soulcityguide sa...

Ut och fira snygging!
Väldigt fina HM-news :)
KRAM!

Linnéasgoodiebag sa...

Åh vad mycket snyggt och vilken underbar känsla när en tenta är inlämnad, då får du njuta lite extra idag då:) Ha en mysig fredagskväll gumman! Kramar