fredag 4 oktober 2013

Lindex-Matthew Williamson.

I morse släpptes kollektionen från samarbetet mellan Lindex och Matthew Williamson. Jag köpte själv inget (mer än ett armband) men jag tyckte där fanns en hel del fina plagg. Mycket fina mönster och för att inte tala om den snygga pälsvästen!

Blev det något köp för er del?

Här kommer mina favoriter från kollektionen.






"Vi är väldigt glada att vårt designsamarbete med Matthew Williamson även inkluderar det rosa bandet. All vinst från det fint feminina och flätade armbandet samt 10% av vinsten från kollektionen doneras till forskningen av bröstcancer."


5 kommentarer:

Lisa sa...

Så mycket snyggt :) har inte hunnit åka in och kolla ännu. Men jag gillar verkligen blusen!

Jag ska visa en massa bilder när vi är där, lovar :)

Kram

Tant Anna sa...

Blev bara ett armband för mig med ;)
KRAM ANNA

Sari sa...

Mycket fint, har dock inte kollat in men ska gör det nu ikväll :-) Trevlig fredag snygging! Kram

Fatima sa...

Armbandet är jättefint :)
Har inte varit ned och sett kläderna !
Såg skinnjackan bra ut ?
Den kviltade ?
Ha en härlig fredag vackra tös
Kramis

Felicia sa...

Älskar byxorna!! =) Like! Fast det blir ingen beställning för min del. Dock är jag sugen på armbandet där! Kram!