fredag 7 juni 2013

Fredagen..

Fredagen började med att jag mötte upp Sarah på skolan och lämnade in tentan. Wohoo så skönt. Detta fick vi ju såklart fira med en fika i stan. Väl i stan möttes vi av en massa studenter som var superglada och taggade! Så häligt. I skrivande stund hör jag hur de tutar, skriker och spelar hög musik ute på gatan. GLÄDJE!

Dagens.


Hemmagjord iste.

Jag gjorde tonfisksallad till mig och min älskling som åts till lunch.

Läsning i solen.

Dagens bästa köp! Bra att ha med sig väskan.

13 kommentarer:

Anonym sa...

vill också ha tonfisksallad!!

Malin sa...

Jag får göra en sån till dig nästa gång! Den blev jättegod!;)

Fatima sa...

Härligt att tentan är inlämnad!
Lam tänka mig att det är skönt :)
Jisses så fin du är idag älskar klänningen
Du passar grymt bra i den ..
Hihi jag älskar sallad åt det i går och även idag ;)
Kram fina

isadora sa...

Vilka supersöta ballerina-skor du har!

Lisa sa...

Fina fina Malin <3 Ge mig din underbara klänning :) super fin!!!

stor kram

Elin Kling sa...

Sv: Darling, nej jag har inte läst ut den... tycker den är lite seg så jag läser ett par sidor i taget och så blir det inte så mycket mer, haha! Inte den bästa chiclit jag läst!
Puss och kram <3

Sari sa...

Så härligt att ha tentan överstökad och kan pusta ut. Tokfin outfit snygging!
Kram

moa sa...

Härliga sommardagar!

Home2tiny sa...

Skönt med avklarad tenta o en mysig fika efter det. Du är bara sååå fin i den klänningen. Ha en fortsatt skön helg fina Malin. Kramisar Tina

Annika Soulcityguide sa...

Så himla fin du är i klänningen! Supersnyggt :D
Grattis till att tentan är inlämnad och klar.
Stor kram!

Annika Soulcityguide sa...

Förresten, vinet smakade väl sådär... Var kommer klänningen från?
Kram!

Johanna-modemamma sa...

Men nu dör jag så snygg du är!
Vilket underbar klänning.
Gud vad du passar bra i den.
Nästan så du alltid ska ha på dig den..hihih...;)
Så fin är du gumman!
Kram kram!!

Annika A sa...

Vilken jättefin klänning du har och vad skönt det måste vara att tentan är inlämnad!! :)
Hoppas du har haft en jättebra helg!
Kram!