måndag 25 mars 2013

Dagens fynd.

Det blev en runda både till Vellingeblomman och till Mobilia. Såklart fick jag med några fynd hem.



Fint hjärta som nu sitter på ytterdörren.
(Den är dock mycket finare i verkligheten än på bild.)

Bästa fyndet!:) 6-pack nötcréam.



Alltid Clean cotton. Luktar sååå gott!

Första islatten för i år slank ner och den var riktigt god efter att ha vandrat runt i varma butiker.

Denna ljuslyktan(eller vad man nu vill använda den till) var ju bara såå söt. 30kr, vilket kap.

12 kommentarer:

Anonym sa...

åhhh, islatte vad gott :)

Elin Kling sa...

Fina du! Vilken mysig dag! :)

Elin Kling sa...

Du är så mysig Malin
Det blev 3st!! Lägger upp bilder imorgon ;)
Nu har jag 10 (!!!) st! Man blir beroende!!
Ha en underbar kväll!
Kram!

Hanna sa...

Fina fynd!

Fatima sa...

Fina saker lyktan bar jättesöt och jag älskar Yankee candle
Fast jag kör french vanilla :)
Hoppas du haft en fin dag snyggis
Kramar till dig

jannice lindell sa...

fina fynd=)) kram

Annika A sa...

Vilka fina fynd du har gjort och vad gott med nötcréme! :)
Ha en jättebra kväll!
Kramis!

Annika Soulcityguide sa...

Fina fynd! Får nostalgi av nötcremen... mums.
Vi hörs imorgon, nattinatti!
Kram

sara sa...

Åhhh, nötcreme. MUMS!

Sari sa...

Vilka fina köp, gillar!:-)Hihi jag har så många minnen av nötcreme från högstadiet ;-) Hoppas att du får en toppenfin tisdag sötis! Kram

OddStyle.dk sa...

Sikke da et herligt fund :-)
Rigtig dejlig dag
Kram!

Nina sa...

Vad fint du gjort & islatten från EH är så smarrig!
Kram.