torsdag 21 februari 2013

Åtta sanningar om mig själv.

 
Jag fick en utmaning av fina  Therese. Så här kommer mina åtta sanningar om mig själv. Enjoy!
 
*Jag har alltid målade naglar och då menar jag verkligen alltid! Jag trivs inte utan, tycker det känns "naket".
 
*Jag är livrädd för ormar. Det är det värsta jag vet, uh.
 
*Borstar endast håret när jag just duschat.
 
*Älskar satc! Tröttnar aldrig på denna serie.
 
*Jag är mer eller mindre galen i sjalar. Det har nästan blivit mer som ett samlingsobjekt numera, haha.
 
*Jag har tandläkarskräck.
 
*Har svårt att sova på "vanliga" kuddar, föredrar min tempurkudde.
 
*Jag är svag för Buddha prylar.
 

 
Jag skickar över utmaningen till Lisa  Johanna Emma
Lycka till tjejer;)

12 kommentarer:

jannice lindell sa...

härligt å höra några sanningar om dig!=)

Elin Kling sa...

KUL! :)
Vi är lite lika.. jag älskar också buddah-saker och HATAR tandläkaren och jag kommer inte ihåg dagen jag INTE ha nagelack sist ;)
Kram!!

Therese sa...

Kul att läsa Malin! :) Jag älskar också SATC :) Och visst känns det "naket" utan nagellack.
Kram!

Sofia sa...

Kul med lite mer info =)

Nina sa...

Vad skoj att läsa! Kör också på nagellack, helst rött :)
Kram på dej fina.

OddStyle.dk sa...

Herligt at læse lidt mere om dig :-) Tak
Rigtig dejlig fredag søde, kram herfra

Home2tiny sa...

Roligt att få veta lite mer om dig vännen. Ha en härlig fredag. Kramisar Tina

Fatima sa...

Spännande med sanningar
Jättekul läsning
Kramis

Sari sa...

Vilken kul läsning, alltid intressant att veta mer om andra :-) Ha en fin lördag! Kram

johanna-modemamma sa...

Hihih...vad kul gumman!
Min kommer nu!
KRAM och ha en fin helg!
<3

Elma sa...

Kul och få lära känna dig lite mer. Kramar

Annika Soulcityguide sa...

Rolig läsning!
Önskar dig en mysig söndag :)
KRAM!