söndag 13 januari 2013

Utmaning.

Jag fick en utmaning av fina
Emma.
Här kommer den!!

Din stil i en mening? Enkel och stilren med en personlig touch.
Stilförebild? Rachel Zoe, Nicole Riche, Julie Sarinana.


Vad inspireras du av i vår? Bloggar, instagram, människor på stan:)
Favoritdesigners/favoritmärken? Marc Jacobs, Louis Vuitton, Isabel Marant.
Det bästa basplagget i vår? Svarta jeans funkar i alla läge.
Vad tror du på inför våren? Leopardmönster i alla former tror jag blir hett. Samt ett par snygga svarta byxor med en enkel t-shirt och en färgglad kavaj.
 
Färger i vår? Vitt, svart, rosa.
Ditt senaste köp? En väska med nitar.
Idealoutfit i vår? Svarta byxor med lackad yta, ballerina skor, och en snygg tweedkavaj.
Skor eller väskor? Väskor.

Do's and dont's? Krångla inte till det, en enkel outfit är alltid snyggt och funkar i alla läge.
Fyra saker på vårens önskelista? En Louis Vuitton Neverfull MM står högst upp på önskelistan. Strax därefter kommer ett datorfodral från Marc by Marc Jacobs, en snygg plånbok och ett par nya klackar:)
Fyra bloggare jag utmanar:

6 kommentarer:

Nina sa...

Kan varmt rek neverfull, favoriten efter speedyn!
Ha en fin söndag kväll. Kram.

Johanna-modemamma sa...

Åh vad kul att läsa Malin.
Håller också på leo så klart. :)
Precis som Nina kan jag varm rek en Neverfull.
Du kommer inte ångra dig.
Stor kram finaste du!!

Therese sa...

Vad kul att du skickade utmaningen till mig! :) Ska sätta mig ner lite senare ikväll och skriva den :)
Kram

Annika Soulcityguide sa...

Men hallå!!! Vilken ära att få en utmaning av dig, vad roligt :D Tack tack söta Malin! Gissar att jag lägger upp det imorgon :)
Kram

Annika A sa...

Tack snälla Malin för utmaningen!! Ska lägga upp den de närmsta dagarna!
Ha en jättebra kväll!
Kram!

Elin Kling sa...

Kul med en utmaning! Ska ta tag i den snart :)
Kram