torsdag 24 januari 2013

Torsdag!

Så fort jag kom in på skolan i morse så fick jag reda på att föreläsningen var inställd(tack så mycket, jag som har stressat som in i). Vi var fem pers som då bestämde oss för att gå till Espressohouse på lilla torg och snacka om vårt arbete.. Blev inte mycket snack om just arbetet kan jag berätta! Haha! Men trevligt var det.
Vid ett mötte jag upp Karolina som bestämt. Vi åt en supergod lunch på Delikatessen! Dagens lunch: kallrökt lax med dillstuvad potatis!! Såå gott! Vi fortsätter att fylla magen med en god kaffe på Espressohouse!!









4 kommentarer:

lisa sa...

Åh vad sur man blir när det är inställt och man har stressat, puhh!

Så fin du är söta du!

Kram

Therese sa...

Åh, vad gott det ser ut! :)
Jättefin är du också, som alltid! :)
Kram

OddStyle.dk sa...

Ja vi er ikke altid Herre over begivenhedernes gang :-) Godt i kunne hygge jer lidt med frokosten. Fin ser du ud i dag Malin :-)
Kram Tina

Annika Soulcityguide sa...

Vilken härlig dag det blev. Men synd att du fick stressa upp på morgonen...
Kram söta Malin!