tisdag 11 december 2012

Today.

Min förmiddag började med att jag körde till mobilia för att kolla efter ett par byxor på Gina tricot. Såklart blev det ett köp. Därefter gick jag en sväng på spirit stores som har öppnat där nyligen. Gud vad fina saker där var, gick och drömde mig bort ett tag, haha!
Vid 12-tiden hade jag bestämt fika med Sarah inne i stan.
Nu är jag nyss hemkommen. Ska fortsätta på min hemtenta.

*Jag
*Detaljer
*Fin utsikt i parken
*Snygga skor på Zara som är på rea;)
*Jag igen;)









5 kommentarer:

Annika Soulcityguide sa...

Spännande med nytt köp!
Kram och ha en fortsatt härlig dag!

Johanna-modemamma sa...

Vad kul med lite shopping.
Ser fram emot att få se. :)
DU är så fin Malin!
Ha en fortsatt bra dag!
Kram kram

Therese sa...

Snygga skor! :)
Ha en fin kväll fina du!
Kram

Jos sa...

Vilken härlig dag!

jannice lindell sa...

snygga skor..kommer dom ifrån?=)