onsdag 14 november 2012

Är i stan och tar en kaffe med syrran. Härlig onsdag.

10 kommentarer:

Therese sa...

Låter härligt det! Snyggt klädd är du också, som alltid! :) Ha en fin dag!
Kram

Emma says style, love & rock and roll. sa...

Lät ju som en rätt så härlig onsdag :D

Annika Soulcityguide sa...

Snygg du är idag:)
Jaha men då rör vi ju oss verkligen i samma område, jättekul!
Kram kram på dig:)

Lisa sa...

Så fin du är :)

Ja det blev en hel del smaskigt!

KRAM

Felicia sa...

Ser jättemysigt ut! ;) Alltid roligt att umgås med syskon! ;)

Melina sa...

Tack! :)

Då säger jag detsamma, haha :)

Lisa sa...

Hej Malin! Ja jag brukar inte skriva allt för mycket om oss i bloggen, lite privat vill man vara men jag kan svara lite enkelt :)

Jag är uppväxt i skåne i kristianstad, jobbar inom sjukan och träffade faktiskt min man då jag var ute och hade joggat en sväng. Han raggade upp mig och bjöd mig på en tillställning,och vi snart varit ett par i åtta år. Hoppas det räcker som svar :)

KRAM

Johanna-modemamma sa...

Mysigt med syrran.
Fin är du som vanligt!
Ha en bra kväll!
Kram kram!!

Annika A sa...

Jättesnygg outfit! :)

Hanna sa...

Mysig dag!