måndag 1 oktober 2012

Farmor Gulle!❤

Det har varit ett fruktansvärt jobbigt dygn för mig och min familj/släkt! Min farmor gick bort igår. Oväntat. Är glad för att hon fick bästa, snällaste, lugnaste, med fridfulla insomnande man kan tänka sig. Hon somnade in på sin soffa.. Och kände antagligen ingenting.
Idag har vi alla varit hos min farfar. Pratat, gråtit mängder, fikat och försökt förstå vad som hänt. En sekunden känns det ok, som sagt glad att det gick till så som det gjorde.. Hon blev 74år. Inte så gammalt men ändå inte för ungt. Sen andra sekunden så kan jag inte förstå det alls. Kan inte förstå att hon är borta. Att det gick så fort! Inbillar mig att hon är på sjukhuset men kommer tillbaka igen.. Vet att det inte är så men det känns så konstigt att hon inte är här. Att hon inte ska vara med i våra liv..
Kommer aldrig glömma henne! Det går inte att glömma en person som henne! Hon kommer alltid att vara saknad och älskad!!❤

3 kommentarer:

Anonym sa...

♥♥♥♥♥

Linda sa...

Finaste vän, jag lider verkligen med dig (och din familj).
Tänker på dig hela tiden!

Anonym sa...

Stora varma kramar.
/ Camilla