torsdag 26 april 2012

Senaste dagarna.

Shit vad denna veckan har gått fort! Helt galet ju..
I söndags tog vi det lugnt större delen av dagen. Senare på kvällen mötte vi upp Jannice och Sebbe för att käka middag på Le Colise!! Mysigt att käka ute en söndag!
I måndags jobbade jag sent.
På tisdagen hade vi jobbkväll på jobb. Därefter var vi några stycken som stack till Möllan för lite after work! Det var jättetrevligt!
På onsdagen hade vi tvättkväll här hemma. Helt fantastiskt roligt.
Idag slutade jag redan två och stack då in till stan. Hoppades på att Mille kunde ses en stund men hon var upptagen. Gick förbi hm en sväng. Dom hade fått in en ny kollektion, fashion against aids. Jag köpte en regncape. På köpet fick jag en goodiebag! Det är ju alltid trevligt;)!
Nu har jag precis hämtat brorsans bil och därefter handlat! Nu är jag helt slut!! Det blir en tidig kväll!

Inga kommentarer: