söndag 25 mars 2012

Träff med Mikaela!

Idag har jag träffat både Mikaela och Karolina. I två omgångar! Trevligt. Fika och mys i solen. Jag och Mikaela hade ju en del att ta igen!:) det var superkul att vi hann ses.
Mikaela åker till Cypern på torsdag igen, för att jobba. Lite trist. Men jag är glad för hennes skull. Att hon får jobba med precis det hon vill! Härligt! Vilken dröm. Denna gången hoppas jag på att kunna åka ner och hälsa på!

Snart kommer Jannice och Sebbe hit! Det blir lite söndagsmys och prat om Thailand!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så härligt att äntligen ses! Jag har verkligen saknat dig. Gissa vad pappa sa när jag berättat att vi sets!
" Malin är nog den bästa vän du någonsin kommer ha. Hon har alltid ställt upp för dig, hon vet allt om dig. Ni är olika men jag tror ni kommer vara vänner livet ut " "dessutom är hennes pappa en riktigt bra man, ärlig och så snäll "
Sa att dom gott kunde ta en öl snart tillsammans, kan jag inte få Jannes nr till pappa?

Ses innan jag åker, pratade med Malin VS och vi ska ut å äta el ta ett glas vin ons! Vad sägs om det!?

KRAM