söndag 16 oktober 2011

Senaste dagarna..

I torsdags träffade jag Mille efter jobb. Vi hade bestämt oss för att ses på Entré för att gå på vip-shopping på Mango. Vi var långt fram i kön och lyckades få varsin goodiebag. Därefter åt vi thaimat, fikade på Waynes coffe och letade efter snygga skor! I fredags hade jag och Marcus myskväll här hemma. Det lagades stark mat.. På lördagen tog vi en sväng in till stan. Marcus var sugen på att köpa en väst och det gjorde han också. På eftermiddagen cyklade vi förbi Emilia och Andreas en stund. Idag har vi varit på Översten och käkat brunch med Jannice och Sebbe. Det var supergott. Vi är nu mätta till november=)

Jag tar mycket bilder men hinner ju inte blogga så ofta. Så här kommer en del=)

 Thai.
 Söta Mille var sugen på efterrätt.

 Den bjuder jag på, haha!
 Innehållet i goodiebagen.

 Jag köpte ett armband med lite färg.



 Brunch!

 Härlig utsikt.

Inga kommentarer: