söndag 9 oktober 2011

Min helg.

Jag hade stängningen på jobb i fredags. Känns sådär just på en fredag, men men. Pappa kom och hämtade mig strax efter och vi körde ner till honom. Där väntade Mille=) Vi käkade mat, efterrätt, kollade på film och hade det mysigt. Jag stannade till dagen efter då vi hade bestämt att vi skulle bege oss in till stan. Vi fikade och gick omkring och tittade! Jag hade liite packning med mig efter övernattningen. Den var verkligen liten och fick plats i väskan men fan va trött jag var i armar och rygg efter några timmar i stan=)
Idag har det varit en lugn dag. Jag sov länge=) Har gjort massa måsten..., städat, diskat, handlat, duschat, vikt tvätt mm. Nu blir det snart film och mys!
Imorgon kommer Linda och Olivia hit! Kul=)!!!

 Mille!
Jag mitt i solen.

1 kommentar:

Anonym sa...

söt tjej den första asså..