måndag 26 september 2011

Helgen!

I lördags möte jag upp Karolina vid nio-tiden. Vi cyklade in till stan för att käka frukost på Espressohouse. Det var mysigt och härligt att slippa äta nån tråkig macka där hemma=) Vi kollade runt lite i stan tills Mille kom in vid tolv. Då var det hennes tur att fika.  Vi gick en liten sväng till sen cyklade jag och Mille hem till mig. Där tog vi bilen ner till Ikea. Behövde lite smått därifrån. Mille slog till på ett skrivbord;)
Mot kvällen åkte vi ner till pappa och åt hamburgare till middag och kladdkaka till efterrätt!
Vid halv tio kom jag hem till Karolina. Vi drack lite vin, snackade om allt som hänt på sistonde och käkade chips o dippa=)

På söndagen passade jag på att använda bilen. Så jag körde hem till pappa för att hämta upp Mille. Vi tog en liten tripp på Valen i tbg. Drack lite kaffe och så..

Idag har jag varit hos Linda efter jobb. Vi har nu hunnit prata om allt som hänt! Förlossningen mm.=) Kul! Och gosat med Olivia har jag ju såklart också gjort;)

 Frukost!

 Mille är fikasugen=)
 Jag köpte ett armband som stödjer bröstcancer.
Det kostar 75kr och alla pengarna går till forskningen. Finns att köpa på Lindex.

1 kommentar:

mille sa...

men hallå?? smygfotar du mig? vad chockad jag blev när jag såg bilden. haha. puss