söndag 15 maj 2011

Veckan som gått.

I måndags hade vi kvällmöte på jobb. Slutade halv nio.


tisdagen hämtade jag och pappa en cykel jag hade beställt på biltema.


Onsdagen ägnade jag åt tvättning och städning.


torsdagen träffade jag mamma inne i stan. Vi käkade bakad potatis, tittade runt. Jag fick med mig två tröjor och mamma köpte shorts och en tunika. När vi var färdiga i stan så åkte vi till Marcus och fikade. Han fick visa upp sin nya soffa. Den var superfin. Sen stack vi tre en liten sväng till lilla torg innan mamma skulle ta tåget tillbaka. Supermysig dag!


fredagen somnade jag i soffan efter en pizza, klockan halv nio. Sov hela natten.


Lördagen spenderade jag hos pappa och Mille. Vi fikade, åkte till burlövs center, mobilia, käkade god middag, drack mousserat vin och kollade på tv. Därefter åkte jag inom brorsan som hade förfest. Partade lite där sen stack jag hem och sov.


Och denna söndag har jag inte gjort mycket. Det nyttigaste har varit att dammsuga.



Marcus soffa.
Rosé på lilla torg.


Marcus och mamma.



Linne och tunika.



Lördagen.



Inga kommentarer: