lördag 5 mars 2011

Fredag och lördag!

Det var heelt underbart att vara ledig igår=) Vi stack till Nova vid tio, sen vidare till Lund centrum för att kika runt i butiker. Lunch blev det på en Thairesturang. Vi var inte nöjda efter Lund utan åkte vidare till Entré ihop om ett par byxor som inte fanns. Så vi fortsatte till Mobilia där dom också var slut.. Middag hämtade vi upp på China box på södervärn. Såå gott efter en heldag i Lund och Malmö. På kvällen blev det vin och Sex and the city avsnitt.
Idag började jag min dag väldigt lugnt. Långfrukost och dusch. Sen cyklade jag till stadsbiblioteket och sedan vidare in till Hansa. Kollade en pytte stund innan jag insåg att det var sjukt mycke folk, trångt och jobbigt. Så jag cyklade till Mästerlivs och köpte massa lördagsgott! Nu blir det middag och film med Marcus.
Fredag!
Thaimat!

Ny sjal.

Lördagsmys!

Inga kommentarer: