söndag 27 september 2009

Helgen är redan slut..

I fredags träffade jag Mikaela istan. Vi kollade runt i alla affärer som hade öppet. Jag köpte äntligen ett par byxor! Sen gick vi till Babel där konserten skulle vara. Det var kul att hänga med. Tjejerna som sjöng var jätte duktiga och hade bra röster enligt mig. Men musiken var nog inte riktigt min smak. Såklart var det super kul att träffa Mikaela igen!!=)
lördagen åkte vi upp till mamma. Käkade goda piroger, tårta och kaffe. Very nice!!
Och idag har jag och Marcus varit inne i stan och kollat på enbart en lägenhet. Det var meningen vi skulle kolla på två, men jag upptäckte att den ena inte hade balkong. Och det känns verkligen trist att inte ha det, och för dom priserna!! Så det blev en visning ialla fall, den var klart fin och fräsh. Lite märklig planlösning bara..

Mille, Lucas och Joel.
Kaffe och kaka.

Jag fick en stor present från tasty house. Massa nötter och choklad!!=)

Malin, innan visningen..

Inga kommentarer: