tisdag 22 september 2009

Halloj..

Skulle lägga in en bild på mitt nyklippt hår, men det funkade visst inte på pappas dator av någon anledning. Men, men jag har bara klippt mig helt vanligt, det var ett tag sen det gick såå fort hos frisören. Jag klippte av ca 4cm på längden. Så allt ska bli lika långt och slippa uppklippningar.
Igår var jag ju första dagen på Teddy có på Kastrup. Tjejen som mötte mig på morgonen visade sig att jag kände igen. Hon gick gymnasiet på Sunds samtidigt som jag. Hon visade mig allt jag behöver kunna. Vi var i alla tre butikerna och kollade hur det funkade. Det verkar riktigt kul faktiskt. Men jag hoppas klart på en riktig fulltidsanställning. Det är ju lite småklyddigt att fixa ihopa dagar. Men men vi får se hur det löser sig.
Imorgon ska jag och Marcus på visning. En trea i Ribersborg. Den såg superfin ut på bilderna, men Marcus är lite tveksam till treor. Så vi får se vad vi tycker om den imorgon.

Inga kommentarer: