fredag 17 juli 2009

Party party!!

Linda kom till mig runt sju, då vi proppade i oss hamburgare. Sen var det sminkning och förfest för hela slanten. Vi gjorde mojitos och drack vin och cider, haha en riktig blandning. Efter tolv gick vi till tältet för att dansa av oss. Det var helt underbart att kunna gå dit i bara klänning utan att frysa, så jäkla mysigt!! Vi dansade ett tag sen beslutade vi oss för att gå hem. Tältet är inte det roligaste stället och eftersom åldern är 18 där så kände vi att räckte för den kvällen.
Imorgon blir det middag och förfest här. Vi hade tänkt gå till tältet då med men det struntar vi nog i och går till riktiga strandbaden istället, där är 22årsgräns imorgon. Ska bli skit kul att se hur det ser ut där!!

eSkål för att vi är bäst!




Jag fick en snygg tatuering på benet!

Tack för en jätte kul och mysig kväll gumman!! Ska bli super kul imorgon med!!



1 kommentar:

Linda sa...

Hej gumman! Tack för igår!! Nu ser jag fram mot morgondagen.. eller.. typ.. lite senare idag =)

Visst blev tatueringen fin!... framförallt med tanke på att tatueraren var full :P hahaha!
Och så höll den (och de andra) hela natten! -Vilket supersmink jag måste ha! =)

Vi ses om ett par timmar! Nu ska jag återgå till mina anteckningar. Fritte e fortfarande o partar, så jag passar på!
KRAMAR!!