torsdag 9 juli 2009

Glad.

Igår var jag riktigt glad pga två saker, den ena var att jag pratade mycket med en kund i affären igår. Det är en dansk tjej som brukar handla och även snacka med mig en hel del. Hon pratar nästan med mig som om vi känner varandra. När jag jobbade på dagiset så var hennes son på min avdelning. Ialla fall, vi pratade om jobb och utbildningar och jag sa att jag sökte nytt jobb. Då berättade hon att hon jobbade som någon ekonomiansvarig på SAS. Och hon ville att jag skulle skicka mitt cv till henne. Så jäkla gulligt. Jag förväntar mig ju verkligen ingenting, men ändå så snällt av henne att tänka på mig och vela att jag ska skicka cv.
Den andra saken som jag var helt lycklig över är att jag och Marcus äntligen har kommit fram till att vi har råd att flytta ihopa!! Yeeeeaaah! Så nu letas det lägenheter på Stena fastigheter för fullt!!!!

Me today!

Här kommer en bild på lite naturgodis jag köpte igår. Detta kostade 15kr! Heeelt sjukt!



1 kommentar:

Linda sa...

SÅ UNDERBART bästaste finaste du!! Jag längtar längtar längtar tills du flyttar in till stan! Kommer att vara SÅ kul att bo nära varandra igen! WIIE!
-Och så bra att du kan skicka in ditt CV till henne! Alltid bra med kontakter!
Nä, nu tror jag bestämt att jag ringer dig istället! KRAM KRAM