måndag 8 juni 2009

Uppdatering..

...av de senaste dagarna:

Fredag: Jag åkte till Marcus när jag hade slutat. Vi beställde mat från Santa Lucia. Jag åt kycklingspett, bakad potatis med guacamole. Jätte gott! Sen satt vi mest framför tv:n och tog det lungt, jag var svin trött som sagt.

Lördag: Jag var hemma och gjorde vid mig, duschade, sminkade mig och tillochmed fönade håret! Vi var uppe i Helsingborg runt halv sju. Christian hade gjort en jätte god rätt med kycklingfilé i sås och grönsaker med ris till.
Vi satt i solen på balkongen och drack rosé, snackade, lyssnade på musik hade super trevligt!

Söndag: Låg i bakiskoma, typ. Var trött och hängig, hehe.

Måndag: Kom hem från jobbet för en liten stund sen. Ska snart till Marcus.


Så här såg jag ut i lördags.

1 kommentar:

melinda sa...

pudding där ja ;) blev riktigt snyggt tillslut ju <3