söndag 21 juni 2009

Träff med Linda!

Jag åkte in till Mobilia för att träffa Linda vid ett-tiden. Jag var inte alls beredd på att det skulle vara sååå mycket folk ute och handla. Jag hade en riktig tur som efter en stunds letande äntligen fick en parkeringsplats. Mobilia som alltid har parkeringar lediga. Helt sjukt mycket folk ute.
Linda och jag drack cappucino och chaite och snackade och planerade in eventuella festdagar och middagar. Sen kollade vi runt lite. jag hade redan bestämt mig för att köpa ett par träningsbyxor, vilket jag gjorde. Sen blev det lite annat också.
Nu har jag och Marcus precis varit ute och gått en runda på barnvallen. Jätte fint väder men jäklar vad mycke myggor, stora som in i! Uhhh, inga fler kvällsrundor där.

Träningsbyxor, små klämmor, armband från lindex och två par strumpor från JC där jag hade en välkomstcheck på 50kr. Det utnyttjade jag på nya strumpor, haha!

1 kommentar:

Linda sa...

Hej gumman! Tack för igår!!
Hoppas att byxorna blev bra! Kram kram!