fredag 1 maj 2009

1 maj.

Äntligen har jag tid att sitta vid datorn. Har precis suttit nån timme ute i solen och haft det mysigt. Det började blåsa upp ganska mycke nu så jag fick gå in igen.
Igår var det ganska lungt i affären, lite lagom. Härligt väder och man bara stod där och var avundsjuk på alla andra som var lediga. En tant som bor ovanpå affären kom in och frågade om jag gillade räkor. Jag blev lite ställd för det är väl inget man brukar komma in och fråga. Jag svarade ja, sen tog det 20minuter så var hon tillbaka med en stor räkmacka. Haha såå gulligt.
Det är inte ofta man blir bjuden på det, hehe.

På kvällen körde jag in till Linda och satte bilen, sen gick vi till Christian och Hannah. Det blev grillad lax och pastasallad, jätte gott. Lite prat och alkoholfricider, very nice.

Min goda räkmacka.
Min outfit under kvällen.
Kände mig en aning overdressed, då dom som hade middagen själva hade mjukisbyxor. Men men, hellre det än tvärtom kanske?!!

Kändes kul att kunna använda jeansjackan.

Jag och Linda!

Inga kommentarer: