torsdag 2 april 2009

Stan..

Åkte in till stan efter jobb, med Mille. Åt kyckling och bulgursallad på Espresso house, mums! Sen gick vi runt och kollade affärerna. Köpte ett nitskärp tillsammans, vi ville ha det båda två så varför köpa två när vi kan ha det andra tillsammans, hehe=).
Ville grymt gärna också ha den sortens pumps som Mille köpte. Har försökt att få tag i min storlek i tre omgångar på Din sko. Självklart fanns som inte idag heller, så nu har jag beställt dom på internet. inget mer handlande för min del nu.

Nu sitter jag i Marcus säng och käkar mörkt choklad med hallonsmak.. Ska sätta igång ett avsnitt Sex and the city medans Marcus pluggar.

1 kommentar:

Linda sa...

Blev det nitskärpet som du visade mig? Det smala på H&M? Det vi inte hittade (men som satt på provdockan?).
Hoppas du får en bra dag på jobb gumms! Kram kram!!