söndag 29 mars 2009

Frågor.

Heter: Malin Smeknamn: Molle, Male.
Beroende av: Min älskling.;)

Brukar du skratta för dig själv? Ja, det kan hända ofta.
Var bor du? Skanör.
Trivs du där: Absolut.
Äger du några converse: Yes ett par blåa.
Sprit, cider, vin eller öl: Är chockad över svaret, men jag måste säga att jag helst dricker vin.
Brukar du bli för full: Nä det tycker jag inte.
Vad har du för mobil operatör: Halebop.
Är du allergisk i mot något: Nej.
Nästa mål i ditt liv: Få ett riktigt kul jobb och en lägenhet tillsammans med Marcus såklart!
Hur svarar du i mobilen: Det beror på vem som ringer. Oftast blir det väl haaallåå.
Vem ringde du senast? Linda.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: En massa grejer som jag inte har plats till att babla upp här.
Antal timmar sömn inatt: Nio.
Sov du ensam: Nej.
Brukar du komma i tid: Nja oftast, har blivit lite kass på det på sistonde.;)
När mår du bra: När jag är med min pudding och mina vänner. Och när jag sitter på en strand i Thailand med en drink i handen.
Hur känner du dig nu: Bra och full av energi.
Vanligaste färg på dina kläder: Kan tänka mig att det är svart.
Vad saknar du: Värme, sol och bad.
Hade du en bra kväll igår: Ja.
Favorit dryck på morgonen: Saft eller juice
Rakar du benen: Självklart.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt tolv.
Sysslar du med någon idrott: Nej.
Vill du hellre ha mail än brev: Ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Svår fråga.
Har du spytt offentligt: Ja.
Är du nöjd med ditt liv: Absolut.
Är du bortskämd: Nej.
Vad gör du i morgon: Jobbar.
Vad är det värsta du vet? Att gå upp alldeles för tidigt.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? För mycket.
Vad behöver du just nu? Nåt gott att dricka.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Kan inte komma på nån.
Vad längtar du till? Sommaren.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut har jag det.
Vad använder du för shampoo? Ref.
Vad är det finaste du fått? Min underbara Marcus.
Hur gammal är du: Blir 23 i år.
Du samlar på: Skor och väskor.
Gröna eller röda äpplen: Röda.
Gillar du golf: Nej.
Vilken tid gick du upp idag: 10.
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.
Har du strumpor på dig nu: Ja.
Vad ska du göra ikväll: Förmodligen ta det lugnt framför tv:n med Marcus.
Är det okej att gråta: Ja.
Laddar du ner musik och film från Internet: Nä faktiskt inte.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa lägenhet.
Bär du glasögon eller linser: Nä.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej verkligen inte.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Runt elva kanske.
Har du piercing: Öronen och naveln
Vill du gifta dig: Ja varför inte.
Vill du ha barn: Ja i framtiden.
Solar du ofta: Nej.
Är du bra på att laga mat: Ja om jag vill.
Gillar du att dansa: Ja.
Är du flygrädd: Nix.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: Cappucinoglass är jäkligt gott.
Tror du på ett liv efter döden: Nja.
Tycker du om sushi: Ja.
Vad äter du helst när du ser på film: Allt möjligt.
Har du tandläkarskräck: Jaa.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska helt klart.
Vilken ögonfärg har du: Blåa.
Biter du på naglarna: Nej.
Röker du: Nä.

Inga kommentarer: