onsdag 4 mars 2009

Fika.

Efter jobbet stack jag in till mobilia för att träffa Linda. Vi delade på en kycklingsallad och en muffins. Jag växlade tillbaka mina pengar, fick ut 400kr. Sen gick vi en runda, och självklart hittar man alltid nånting. Jag köpte, ögonbrynsfärg, ögonskugga och en bok. Boken heter Dumpa honom- han vill faktiskt inte ha dej. Ska bli intressant och se om det är en bok man fastnar för. Det ska vara ett team bakom Sex and the city som har gjort den. Oprah Winfrey har bla gjort mycket reklam för den.

Just nu sitter jag och Marcus och kollar lite på en film, eller ja mest han. Jag är sjukt trött. Ska nog lägga mig nu!
God natt!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej baby. ser att allt verkar vara bra med dig.. enligt bloggen iaf ;) så länge sen vi sågs nu.. ursäkta om jag inte hunnit ringa, vi har föreställningar nästan varje dag. Jag åker till Badgastein nästa helg, men kommer nog hem nån dag tidigare å packar alla saker. hoppas vi kan ses då (tors el fre nästa vecka) puss så länge Mikaela