fredag 30 januari 2009

Im in Thailand!!

Yees, nu e vi framme i Bangkok. Gott! Kanner mig helt knapp for vi har inte sovit alls och klockan ar 4 pa natten for oss i Svergie. har lamnat in vaskor pa hotellet men far vanta tills vi far checka in, runt 12 tror jag.

Flygresan gick bra och smidigt. Kunde dock inte sova, men men.
Blev svin nervos nar vi skulle checka in pa flygplatsen for dom sa till mig att passet maste galla 6 manader efter avresan. Och det gjorde ju klart inte mitt pass. Svin nervos medans personalen gick vidare for att fraga vad dom skulle gora.. Blev helt radd for att det inte skulle bli nan resa. Men hon fixade! Tur det, evigt tacksam till personalen!!
Nu vet jag det, det gor jag inte om igen. Dom e ju sa harda pa allt sant i Thailand...

Puss puss..

PS. Hoppas du far kul ikvall Mille!=)

Inga kommentarer: