måndag 24 november 2008

Sammanfattningen av dagarna jag missade på bloggen.

Har inte varit inne på datorn på skit länge känns det som. Tänkte jag får dra en sammanfattning av alla dagarna så ni får veta vad jag har pysslat med.

Onsdag: Jag och Mille åkte till Nova i Lund och gick på Sofis mode mingelkväll på Topshop. Där dom hade 20% bara den kvällen. Vi gick runt och tittade lite. Fick tag på Sofi en liten stund. Snackade lite med henne och Mille fick även en bild tillsammans med henne, hihi!

Torsdag: Allt packande och fixande innan Göteborg.

Fredag: Landin hämtade mig runt nio sen begav vi oss mot Göteborg. När vi kom fram åt vi en jätte god lunch på Cafe Garbo. Sen gick vi i stan och kollade tills Mikaela och Alex var klara i skolan. Sen åkte vi hem till dom. Drack lite glögg och pratade om allt möjligt. Bla om en rolig gotläning, hahaha.=)
På kvällen blev det middag på en resturang en bit där ifrån. Där åt vi tillsammans med Mikaelas kompis Mikaela och hennes pojkvän.

Lördag: Vi tog spårvagnen in till stan för att träffa upp Mikaelas syster Sandra och Jonas. Åt lunch i stan och sedan tillbaka till lägenheten för att fixa till inför festen.
Festen blev jätte lyckad. Mycket trevliga människor. Bilder kommer snart..

Söndag: Runt 12tiden åkte vi till resturangen Soho för att äta brunch. Det var super gott.
Sedan väntade en 3 timmars bilresa hem..

Inga kommentarer: