söndag 27 juli 2008

Matlagning hos Landin!

Hade en jätte mysig sommardag igår. Jag och Mikaela låg på stranden och stekte oss för att bli lite bruna inför kvällen! Vid sex-tiden åkte vi hem till Landin för att laga en god middag. Det blev tre olika såser, rotfrukter i ugnen, stekt kycklingfile och sallad. Och till efterrätt hallonsorbet med kaffe. Mummms, grymt gott!!=)
Mot kvällen åkte vi in och tog en drink på lilla torg, sedan fortsatte jag och Mikaela kvällen på Skeppsbron. Där vi fick dansa av oss lite=) Sen blev det sista bussen hem.
Idag har jag legat på stranden i Falsterbo tillsammans med Mille, Linda, Fredrik, Christian och Hanna. Bortsett från alla blomsterfluger så var det riktigt mysigt. Brände mig dock lite, men men...
Ikväll blir det nog bara lungt, ska gå och köpa glass med Mille tänkte jag. Slappa framför datan och tvn.

Inga kommentarer: