tisdag 29 juli 2008

Jobb igen!

Då har man börjat jobba igen, inget kul alls. Helt dött med folk i affären eftersom alla ligger på stranden och har det mysigt. Medans jag håller på att dö av värmeslag, ingen ac här inte...
Efter jobbet stack jag o Mille in till stan för att shoppa födelsedagspresenter till mina älsklingar, Marcus och Linda!! Kul att ni fyller år med två dagars mellanrum=)
Det var svin varmt i stan, såklart. Men på Graffiti cafes uteservering var det riktigt svalt och skönt.
Provade en ny sort av islatte idag, med vaniljsmak. Jätte god.(kanske inte ny, men jag har inte provat den innan)

Loggade precis in på min mail och blev riktigt överraskad och superduper glad!!! Har fått en intervju angående ett jobb på Scorett i Trellborg.=) Skickade en ansökan igår och fick svar idag. Hon ville ses imorron men jag kan tyvärr inte då, så på torsdag ska det bli!!!!! Är grymt glad!! Det handlar om ett vikariat, inte så många timmar som jag hade velat ha, men det kan ju utvecklas och bli mer. Hoppas, hoppas!!!



Inga kommentarer: